NEPTUNE HOTELS – ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ – ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ

* Έχει οριστεί υπεύθυνος για την εφαρμογή και τήρηση του υγειονομικού πρωτόκολλου, την οργάνωση ομάδας διαχείρισης κρίσης, καθώς επίσης των ειδικών ομάδων καθαρισμού εξυπηρέτησης και σίτισης, για το ενδεχόμενο ύπαρξης υπόπτου κρούσματος.
* Αναβαθμισμένες υπηρεσίες καθαρισμού και απολύμανσης με συγκεκριμένο πρόγραμμα εφαρμογής ανά χώρο και υπηρεσία του ξενοδοχείου μας και απολυμαντικά πιστοποιημένα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού σε συνεργασία με διεθνείς εταιρίες.
* Προσδιορισμός των επιφανειών υψηλής αφής ανά χώρο και εφαρμογή εξτρά απολυμάνσεων στην διάρκεια της ημέρας. Στόχος μας, η εξασφάλιση αποτελεσματικής πρόληψης και αντιμετώπιση της ασθένειας COVID19 με προστασία της Υγείας των πελατών μας, του προσωπικού μας με την όσο δυνατόν μικρότερη επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
* Όλοι οι εσωτερικοί κοινόχρηστοι χώροι και δωμάτια αερίζονται καθημερινά.
* Συνεργασία με διαπιστευμένο εργαστήριο για λεπτομερείς φυσικοχημικές και μικροβιολογικές αναλύσεις σε τρόφιμα ,νερό, πισίνες ,θάλασσα, βιολογικό σταθμό, λεγιονέλλα και αποτελεσματικότητα απολύμανσης επιφανειών εσωτερικών χώρων. Δειγματοληψία σε κρίσιμα σημεία (πόμολα, κουπαστές σκάλας, κουμπιά ανελκυστήρα ,επιφάνειες, κλπ.) για την επαλήθευση του προγράμματος καθαρισμού που ακολουθείται.
* Σημάνσεις για τους κανόνες λειτουργίες σε κάθε εγκατάσταση με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, καθώς και τη διατήρηση της απαιτούμενης απόστασης του 1,5 μ.
* Σε όλες τις εγκαταστάσεις που προβλέπεται από το πρωτόκολλο έχουν προστεθεί επιδαπέδιες σημάνσεις για την τήρηση της απαιτούμενης απόστασης του 1,5 μ .
* Σε όλες τις εγκαταστάσεις που προβλέπεται από το πρωτόκολλο έχουν προστεθεί απολυμαντικά μέσα & υποχρεωτική χρήση πριν την είσοδο και κατά την έξοδο.
* Οποιεσδήποτε εξελίξεις και νέα δεδομένα, παρακολουθούνται και προσαρμόζεται ανάλογα το Πρωτόκολλο λειτουργίας του ξενοδοχείου.
* Το Neptune Hotels εφαρμόζει συστήματα διαχείρισης από το 2005. Συγκεκριμένα διαθέτει ISO 9001:2015,ISO22000:2005(HACCP), TRAVELIFE(Environment-Sustainability) και Health & safety.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
* Εκπαιδευμένο προσωπικό σε όλα τα τμήματα ,σε ότι αφορά την ατομική τους υγιεινή, την τήρηση μέτρων πρόληψης και αποφυγής πιθανής μετάδοσης κωρονοϊου όπως και των αντίστοιχων κανόνων για το τμήμα τους βάσει του Εθνικού Υγειονομικού Πρωτόκολλου ,οδηγιών του WHO ,ECDC ,CDC κτλ.
* Χρήση μέσων ατομικής προστασίας (γάντια, μάσκες, ποδιά μιας χρήσης) από το προσωπικό καθαριότητας και διατήρηση της απαιτούμενης απόστασης του 1,5 μ.
ΥΠΟΔΟΧΗ
* Βάσει υγειονομικού πρωτοκόλλου οι ώρες check-in θα είναι από τις 15:00 και το check-out θα πραγματοποιείται στις 11:00 π.μ.

* Είσοδος με αυτόματη λειτουργία για ανέπαφη πρόσβαση στο χώρο της υποδοχής.
* Παροχή αντισηπτικού για τα χέρια, υποχρεωτική χρήση πριν την είσοδο & έλεγχος από το προσωπικό για τη χρήση του.
* Διαμόρφωση του χώρου της Υποδοχής με Επιδαπέδιες σημάνσεις για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη και τη διατήρηση της απαιτούμενης απόστασης των 1,5 μ.
* Εφαρμογή ηλεκτρονικών μέσων (tablets) για την γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη στο check-in, το οποίο απολυμαίνετέ μετά από κάθε χρήση.
* Τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού plex glass μεταξύ υπαλλήλων και εξυπηρετούμενων πελατών.
* Ο ειδικός ιατρικός εξοπλισμός όπως αυτός προδιαγράφεται από τον ΕΟΔΥ για την περίπτωση εμφάνισης κάποιου κρούσματος θα είναι διαθέσιμος στον χώρο της reception:
Γάντια και μάσκες μιας χρήσης – Αντισηπτικά – Καθαριστικά μαντηλάκια – Ποδιά – Μακρυμάνικη ρόμπα – Θερμόμετρο laser.
* Απολύμανση αποσκευών επισκέπτη με ατμοκαθαριστή ή με κατάλληλο πιστοποιημένο απολυμαντικό spray.
* Η κάρτα εισόδου δωματίου, απολυμασμένη, παραδίνεται σε ατομικό φάκελο μαζί με χρήσιμες πληροφορίες που έχουμε ετοιμάσει για το ξενοδοχείο μας και την ασθένεια COVID 19.
* Γρήγορο check-in για τις ευπαθείς ομάδες.
* Σε περίπτωση χρήσης του ανελκυστήρα είναι υποχρεωτική η μάσκα και η χωρητικότητα είναι 1 άτομο και 2 άτομα ( εφόσον είναι ίδια οικογένεια).

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ

* Αναβάθμιση προγράμματος καθαρισμού και απολύμανσης όλων των κοινόχρηστων χώρων με ειδικά πιστοποιημένα προϊόντα και με εξειδικευμένο εξοπλισμό καθαριότητας από διεθνείς αναγνωρισμένες εταιρείες.
* Χρήση πιστοποιημένου εξοπλισμού καθαριότητας ανά κοινόχρηστο χώρο και ό,τι επαναχρησιμοποιείται, πλένεται στους 60 βαθμούς μετά από κάθε χρήση.
* Χρήση ατμοκαθαριστή ή πιστοποιημένου απολυμαντικού σε επιφάνειες υψηλής αφής για συχνότερη απολύμανση στην διάρκεια της ημέρας (πόμολα , κομβία ασανσέρ, κουπαστές σκάλας, καρέκλες, καναπέδες, λαβές , κτλ.).
* Τακτικός και πιο σχολαστικός καθαρισμός κοινοχρήστων τουαλετών-WC ανά μισή ώρα και επιπρόσθετες παρεμβάσεις καθαριότητας και απολύμανσης σε ώρες αιχμής.

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

* Ο ήδη υψηλού επιπέδου καθαρισμός μετά την αναχώρηση του πελάτη, εμπλουτίζεται με λεπτομερή καθαρισμό και επιπρόσθετη απολύμανση όλων των επιφανειών και πιο συχνά αγνιζόμενων σημείων του δωματίου όπως κουρτίνες ,υφάσματα, έπιπλα, φωτιστικά, διακόπτες, κρεμάστρες, λαβές καρέκλες κλπ.
* Χρήση ατμοκαθαριστή στην καθαριότητα του δωματίου μετά την αναχώρηση του πελάτη.
* Το κάθε δωμάτιο καθαρίζεται με χωριστό σετ πανιών και σφουγγαριών ,τα οποία μεταφέρονται σε χωριστούς σάκους για πλύσιμο σε πλυντήριο και σε θερμοκρασία πάνω από 60οC μετά από κάθε χρήση τους.
* Συγκεκριμένοι κανόνες διαχείρισης απορριμμάτων σε ό,τι αφορά τον βρώμικο ιματισμό, τα ανακυκλώσιμα, όπως και του καθαρού ιματισμού, της προετοιμασίας του δωματίου και της μεταφοράς και διαχείρισης στο χώρο του πλυντηρίου, ώστε να εξασφαλίζεται η αποφυγή διασταυρούμενης πιθανής επιμόλυνσης και προστασία του προσωπικού και πελατών.
* Περιορισμός συχνότητας καθαρισμού δωματίων και θα πραγματοποιείται επιπρόσθετα σε κάθε περίπτωση που ζητείται από τον πελάτη.
* Κατόπιν αιτήματος του πελάτη , διατίθεται οι παρακάτω παροχές δωματίου: βραστήρας, τσάι, καφές & καφετιέρα, ανοιχτήρι μπουκαλιών, στυλό & μπλοκάκι, υπηρεσία πλυσίματος των ρούχων του.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ-ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ & KOYZINA

* Αυστηρότερη τήρηση των διαδικασιών διαχείρισης και εφαρμογής του συστήματος (ISO 22000:2005 food safety)-(ISO 9001:2015) με προσθήκη των ανάλογων μέτρων προστασίας για αποφυγή πιθανής επιμόλυνσης τροφίμων με τον κορωνοιό.
* Παραλαβή: Ενημέρωση όλων των προμηθευτών για τις πρακτικές και τα μέτρα προστασίας που λαμβάνει το ξενοδοχείο μας ,κατά την παραλαβή των προϊόντων και απαιτεί την τήρηση τους από το προσωπικό των προμηθεύτριών εταιριών στην διάρκεια μεταφοράς και παράδοσης των προϊόντων τους.
* Παραλαβή: Ενισχυμένο πρόγραμμα παρασιτοπροστασίας στις εισόδους παραλαβής προϊόντων για αποφυγή ανεπιθύμητων οργανισμών που μπορεί να αποτελέσουν ξενιστή του κορωνοιού.
* Παραλαβή: Αυστηρή Απαγόρευση εισόδου στους μη έχοντες εργασία και κλείσιμο των χώρων μετά από κάθε ξεφόρτωμα.
* Παραλαβή: Παροχή απολυμαντικού μέσου & υποχρεωτική χρήση προσωπικού και προμηθευτών πριν το ξεφόρτωμα των προϊόντων και μετά από κάθε μεταφορά /αποθήκευση κάθε διαφορετικής κατηγορίας προϊόντων.
* Παραλαβή: Χρήση ατμοκαθαριστή για την απολύμανση των συσκευασιών κατά την παραλαβή τους
* Παραλαβή, Κουζίνα: Αναβάθμιση προγράμματος καθαρισμού των χώρων με απολύμανση των Trolleys και όλου του εξοπλισμού ξεφορτώματος -μεταφοράς προϊόντων καθημερινά μετά από κάθε χρήση.
* Κουζίνα: Αυστηρή απαγόρευση εισόδου σε προμηθευτές, προσωπικό άλλων τμημάτων η συνεργαζόμενων συνεργείων. Εφόσον κριθεί αναγκαίο ,συμπληρώνεται ένα έντυπο επισκεψιμότητας, παρέχονται υποχρεωτικά όλα τα μέτρα προστασίας (γάντια – μάσκα -σκούφο – ρόμπα μιας χρήσης, κάλυμμα παπουτσιών ) όπως και υποχρεωτική απολύμανση χεριών πριν την είσοδο. Ολοκληρώνεται η καθορισμένη εργασία και μόνο στους) αντίστοιχους χώρους.
* Κουζίνα: Ειδικές λάντζες σε κάθε τμήμα κουζίνας για το πλύσιμο των χεριών , με όλο τον απαιτούμενο εξοπλισμό και έξτρα αντισηπτικό χεριών για ενδιάμεση απολύμανση χεριών και κατά την είσοδο προσωπικού στους χώρους κουζίνας.
* Κουζίνα: Αναβάθμιση των προγραμμάτων καθαρισμού και απολύμανσης ανά χώρο και εξοπλισμό Κουζίνας ,με αύξηση της συχνότητας απολύμανσης των κρίσιμων επιφανειών και σκευών .UV απολύμανση μαχαιριών.
* Κουζίνα: Ρύθμιση όλων των πλυντηρίων πλύσης σκευών ,πιάτων, ποτηριών κλπ. εξοπλισμού να πλένουν σε θερμοκρασία πάνω από 60οC το τελευταίο ξέβγαλμα να γίνεται στους 80ο βαθμούς.
* Σε συνεργασία με εξωτερικό διαπιστευμένο εργαστήριο αυξήθηκαν οι μικροβιολογικοί έλεγχοι σε επιφάνειες ,εξοπλισμό και γενικά κρίσιμα σημεία (πόμολα, πλάκες κοπής και εργασίας, μαχαίρια, λαβές ψυγείων, σκευών μαγειρικής κλπ.) για την επαλήθευση του προγράμματος απολύμανσης που ακολουθείται.

ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ & ΜΠΑΡ
* Αυστηρότερη τήρηση των διαδικασιών διαχείρισης και εφαρμογής του συστήματος (ISO 22000:2005)-(ISO 9001:2015).
* Μέγιστη χωρητικότητα επισκεπτών που εισέρχονται και εξυπηρετούνται στα εστιατόρια σύμφωνα με το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο
* Υποχρεωτική απολύμανση χεριών πριν την είσοδο & έλεγχος από το προσωπικό για τη χρήση του παρεχόμενου αντισηπτικού.
* Οι κατάλογοι θα είναι και σε ηλεκτρονική μορφή (με QR code) και στους έντυπους καταλόγους θα γίνεται απολύμανση μετά από κάθε χρήση τους.
* Αναβάθμιση προγράμματος καθαρισμού και απολύμανσης εγκαταστάσεων υγιεινής.
* Σημάνσεις για τους κανόνες λειτουργίες σε κάθε μπαρ με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, καθώς και την διατήρηση της απαιτούμενης απόστασης του 1,5 μ.
* Επιδαπέδιες σημάνσεις για την τήρηση της απαιτούμενης απόστασης του 1,5μ .
* Ελάχιστη απόσταση μεταξύ των τραπεζιών ανάλογα με τη διάταξη και το χώρο(υπαίθριο-ημιυπαίθριο) είναι από 0,70μ. έως 1,80μ σύμφωνα με το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο .

* Κεντρικό Εστιατόριο: Διατηρείται ο Μπουφές Πρωινού και Βραδινού. Το σερβίρισμα θα πραγματοποιείται αποκλειστικά από το προσωπικό εστίασης το οποίο είναι εξοπλισμένο με τα ατομικά μέτρα προστασίας (μάσκα και γάντια) και θα τηρεί τα αναγκαία μέτρα προστασίας και απόστασης , ώστε να αποφεύγεται η επαφή του πελάτη με τα φαγητά και τα σκεύη στον μπουφέ.
* Κεντρικό Εστιατόριο: Τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού plex glass στον μπουφέ.
* Κεντρικό Εστιατόριο: Οι κατάλογοι των κρασιών θα είναι και σε ηλεκτρονική μορφή (με QR code) και στους έντυπους καταλόγους θα γίνεται απολύμανση μετά από κάθε χρήση τους.
* Κεντρικό Εστιατόριο: Όσον αφορά τις κοινόχρηστες, αυτόματες συσκευές σερβιρίσματος (καφές -χυμός τσάι) κτλ., θα πραγματοποιείται σερβίρισμα αποκλειστικά από το προσωπικό εστίασης κατόπιν παραγγελίας.
* Κεντρικό Εστιατόριο: Σουπλά μιας χρήσης στα τραπέζια αντί για τραπεζομάντηλα και η απολύμανση των καθισμάτων -τραπεζιών θα γίνεται μετά από κάθε χρήση.

* Εστιατόρια: Απαγόρευση εισόδου στους μη έχοντες εργασία.
* Εστιατόρια: Σουπλά μιας χρήσης στα τραπέζια αντί για τραπεζομάντηλα η runner και η απολύμανση των καθισμάτων -τραπεζιών θα γίνεται μετά από κάθε χρήση.
* Εστιατόρια: Τα εστιατόρια θα παραμένουν κλειστά μια ημέρα την εβδομάδα.
* Μπαρ: Εφαρμογή κινητού για ανέπαφες παραγγελίες από τις ξαπλώστρες.
* Μπαρ: Οι κατάλογοι θα είναι και σε ηλεκτρονική μορφή (με QR code) και στους έντυπους καταλόγους θα γίνεται απολύμανση μετά από κάθε χρήση τους.
* Μπαρ: Απολύμανση των καθισμάτων & τραπεζιών θα γίνεται μετά από κάθε χρήση.
* Μπαρ: Κατά την κατανάλωση ποτών παρέχονται μόνο συσκευασμένα ατομικά συνοδευτικά.
* Μπαρ: Δεν χρησιμοποιούνται διακοσμητικά στα κοκτέιλ.

ΠΙΣΙΝΕΣ – ΠΑΡΑΛΙΑ

* Όλες οι εξωτερικές πισίνες & η παραλία θα λειτουργήσουν κανονικά.
* Σημάνσεις για τους κανόνες λειτουργίες σε κάθε πισίνα με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, καθώς και την διατήρηση της απαιτούμενης απόστασης των 1,5μ.
* Έχει ορισθεί ο μέγιστος συνολικός αριθμός λουόμενων που κάνουν ταυτόχρονη χρήση σε κάθε πισίνα, αλλά και στην πλαζ του ξενοδοχείου, σύμφωνα με το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο.
* Ως ελάχιστη απόσταση μεταξύ των ομπρελών ορίζεται το μήκος των 4 μ.
* Έχει αναθεωρηθεί η διαδικασία χρήσης της πισίνας με υποχρεωτική χρήση των ντους πριν και μετά τη χρήση της πισίνας, όπως και η χρήση του απολυμαντικού κατά την είσοδο σε αυτούς.
* Έχει αναβαθμιστεί το πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης των υδάτων στις πισίνες σύμφωνα με το ισχύουν υγειονομικό πρωτόκολλο. Η απολύμανση και η καταγραφή των τιμών των δεικτών ποιότητας πραγματοποιούνται από αυτόματα δοσομετρικά μηχανήματα .
* Καθημερινά εφαρμόζεται πρόγραμμα παρακολούθησης από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό του τμήματος συντήρησης ,που επεμβαίνει αμέσως ,όταν οι δείκτες ποιότητας δεν είναι εντός των απαιτούμενων ορίων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
* Αναβάθμιση προγράμματος καθαρισμού των εγκαταστάσεων και εξοπλισμού με απολύμανση τραπεζιών, καρεκλών και των καθισμάτων μετά από κάθε αλλαγή χρήσης.
* Εφαρμόζεται η πολιτική της πετσέτας θαλάσσης που προμηθεύεται ο πελάτης κατά την άφιξη του στο δωμάτιο, που μπορεί να την αλλάξει σε όλη την διάρκεια της ημέρας στην υπηρεσία πετσετών.
* Σε συνεργασία με εξωτερικό διαπιστευμένο εργαστήριο ,πραγματοποιούνται μηνιαίες εργαστηριακές αναλύσεις και δειγματοληψία σε κρίσιμα σημεία για την επαλήθευση της ορθής εφαρμογής του προγράμματος απολύμανσης νερού και επιφανειών υψηλής αφής των πισίνων.

ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ – WATERSPORTS
* Αναθεώρηση προγράμματος καθαρισμού και απολύμανσης εγκαταστάσεων υγιεινής.
* Σημάνσεις με ενημέρωση για τους κανόνες λειτουργίες με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, καθώς και τη απαιτούμενη απόσταση του 1,5μ.
* Μέγιστη χωρητικότητα επισκεπτών που εισέρχεται και εξυπηρετείται στο χώρο σύμφωνα με το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο.
* Παροχή αντισηπτικού χεριών & υποχρεωτική χρήση πριν την είσοδο και κατά την έξοδο.
* Γυμναστήριο, Watersports: Τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού plex glass στο χώρο της υποδοχής.
* Γυμναστήριο: Είσοδος με προ-συνεννόηση και υποχρεωτική καταγραφή των στοιχείων τους, όπως απαιτεί το υγειονομικό πρωτόκολλο.
* Γυμναστήριο: Απόσταση μηχανημάτων 2 μ ανά όργανο.
* Γυμναστήριο: Καθαρισμός και απολύμανση μηχανημάτων μετά από κάθε χρήση από το προσωπικό του ξενοδοχείου.
* Γυμναστήριο: Η χρήση αποδυτηρίων σάουνας και τζακούζι δεν θα πραγματοποιείται βάσει υγειονομικού πρωτοκόλλου.
* Γυμναστήριο: Παροχή δωρεάν εμφιαλωμένου νερού και πετσέτας σε κάθε επισκέπτη από το προσωπικό
* Watersports: Εγγραφή στο πρόγραμμα μέσω της εφαρμογής για κινητά ή από το ταμείο.
* Watersports: Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων ανά μάθημα.
* Watersports: Καθαρισμός και απολύμανση εξοπλισμού, σωσιβίων και στολής μετά από κάθε χρήση.
* Watersports: Διατήρηση απόστασης 2 μέτρων μεταξύ εκπαιδευόμενου και εκπαιδευτή.
* Watersports: Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ίδιες στολές καθ’ όλη τη διάρκεια της διαμονής τους.

ΑΝΟΙΚΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΑΘΛΗΣΗΣ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ – BEACH VOLLEY- SPORTS OFFICE (TENNIS) – BADMINTON – BIKE STATION

* Μέγιστη χωρητικότητα επισκεπτών που εισέρχεται και εξυπηρετείται στους χώρους σύμφωνα με το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο.
* Σημάνσεις για τους κανόνες λειτουργίες με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, καθώς και την τήρηση της απόστασης του 1,5 μ.
* Παροχή αντισηπτικού για απολύμανση των χεριών με υποχρεωτική χρήση πριν την είσοδο και κατά την έξοδο.
* Χρήση μέσων ατομικής προστασίας από το προσωπικό (γάντια, μάσκες).
* Αναβάθμιση του προγράμματος καθαρισμού και απολύμανσης εγκαταστάσεων και εξοπλισμού.
* Καθαρισμός και απολύμανση εξοπλισμού μετά από κάθε χρήση.
* Tennis, Badminton: Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων ανά μάθημα σύμφωνα με το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο.
* Tennis: Είσοδος επισκεπτών με προ-συνεννόηση και υποχρεωτική καταγραφή των στοιχείων τους, όπως απαιτεί το υγειονομικό πρωτόκολλο.
* Tennis: Καθαρισμός και απολύμανση εξοπλισμού μετά από κάθε χρήση.
* Bike Station: Καθαρισμός και απολύμανση ποδηλάτων και λοιπού εξοπλισμού μετά από κάθε χρήση.

SPA
* Σημάνσεις για τους κανόνες λειτουργίες με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, καθώς και τη διατήρηση της απαιτούμενης απόστασης του 1,5 μ.
* Μέγιστη χωρητικότητα επισκεπτών που εισέρχεται και εξυπηρετείται στο χώρο του Σπα σύμφωνα με το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο.
* Εξυπηρέτηση πελατών αποκλειστικά με ραντεβού.
* Τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού plex glass στο χώρο της υποδοχής Σπα.
* Χρήση μέσων ατομικής προστασίας (γάντια, μάσκες) πελατών & προσωπικού.
* Παροχή απολυμαντικού μέσου & υποχρεωτική χρήση πριν την είσοδο και κατά την έξοδο.
* Φυσική απόσταση και Επιδαπέδιες σημάνσεις στην Υποδοχή.
* Η χρήση λειτουργίας της εσωτερικής πισίνας και των jacuzzi, sauna, χαμάμ, ατμόλουτρου δεν θα πραγματοποιείται βάσει υγειονομικού πρωτοκόλλου.
* Ο πελάτης δεν επιτρέπεται να φέρει μαζί του προσωπικά αντικείμενα.
* Απαγόρευση εισόδου στους μη έχοντες εργασία.
* Εξυπηρέτηση προσωπικού για τις κάτωθι υπηρεσίες: μανικιούρ, πεντικιούρ, θεραπείες προσώπου, θεραπείες σώματος, μασάζ, κομμωτήριο
* Βαθιά απολύμανση χώρων μετά από κάθε χρήση υπηρεσίας για 30 λεπτά με ατμοκαθαριστή.
* Υποχρεωτική χρήση μάσκας στους χώρους του Σπα.

NEPPI LAND

* Βάσει του εθνικού υγειονομικού πρωτοκόλλου δεν θα λειτουργήσουν οι εσωτερικοί χώροι χωρίς όμως να επηρεαστεί η λειτουργία του NEPPI LAND στους εξωτερικούς χώρους.
* Σημάνσεις για τους κανόνες λειτουργίες με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, καθώς και τη διατήρηση της απαιτούμενης απόστασης του 1,5 μ.
* Χρήση εξωτερικών εγκαταστάσεων με μέγιστο αριθμό εξυπηρετούμενων παιδιών σύμφωνα με το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο.
* Παροχή αντισηπτικού μέσου για την απολύμανση των χεριών.
* Έχει αναβαθμιστεί το πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης των εξωτερικών χώρων.
* Εκπαιδευμένο προσωπικό στην τήρηση αντίστοιχων πρακτικών του πρωτοκόλλου και εφαρμογής όλων των απαραίτητων μέτρων προστασίας .
* Έλεγχος από το προσωπικό της τήρησης των αποστάσεων μεταξύ των παιδιών.
* Χρήση μέσων ατομικής προστασίας από το προσωπικό (γάντια, μάσκες).
* Κάθε παιδική δραστηριότητα που έχει επαφή με το σώμα όπως πχ (ζωγραφική προσώπου) και άλλες παρόμοιες δραστηριότητες δεν επιτρέπονται.
*Απαγόρευση εισόδου στους μη έχοντες εργασία.

ANIMATION ENTERTAIMENT

* Σημάνσεις για τους κανόνες λειτουργίες με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, καθώς και τη φυσική απόσταση κατά την διάρκεια των ζωντανών εκδηλώσεων.
* Αναθεώρηση προγράμματος καθαρισμού και απολύμανσης εγκαταστάσεων υγιεινής.
* Παροχή απολυμαντικού μέσου & υποχρεωτική χρήση πριν την είσοδο και κατά την έξοδο.

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΪΟΥ

* Μέγιστη χωρητικότητα επισκεπτών που εισέρχεται και εξυπηρετείται στο χώρο των καταστημάτων σύμφωνα με το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο.
* Σημάνσεις για τους κανόνες λειτουργίες με όλα τα μέτρα υγιεινής και προστασίας, καθώς και την τήρηση της απόστασης του 1,5μ.
* Επιδαπέδιες σημάνσεις για τις αποστάσεις.
* Τήρηση προγράμματος καθαρισμού και απολύμανσης εγκαταστάσεων.
* Παροχή απολυμαντικού μέσου & χρήση πριν την είσοδο και κατά την έξοδο
* Χρήση μέσων ατομικής προστασίας (γάντια, μάσκες) από το προσωπικό και σύσταση για την χρήση τους ,στους πελάτες.

* Mini Market: Τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού plex glass στο χώρο του ταμείου.

ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ-ΠΕΛΑΤΩΝ)

* Η χωρητικότητα στα μέσα μεταφοράς είναι στο 50% σύμφωνα με το ισχύον πρωτόκολλο
* Υποχρεωτική χρήση μέσων ατομικής προστασίας από το προσωπικό (Οδηγό, συνοδούς)και πελάτες (γάντια, μάσκα).
* Παροχή αντισηπτικού για τα χέρια, υποχρεωτική χρήση πριν την είσοδο στο μεταφορικό μέσο & έλεγχος από το προσωπικό για τη χρήση του.
* Αναβάθμιση προγράμματος καθαρισμού και απολύμανσης των μεταφορικών μέσων με έμφαση και αύξηση της συχνότητας καθαρισμού & απολύμανσης των “high-touched points” μετά από κάθε χρήση.