Μια βραδιά με απονομές και σημαντικές ανακοινώσεις για τον ελληνικό τουρισμό
Τη σημασία του μάρκετιγκ και της επικοινωνίας στην ανάπτυξη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας ανέδειξαν τα Travel Marketing Awards 24, που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά από την Boussias Events. Συνολικά, διακρίθηκαν 24 εταιρείες-επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα από ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικής δραστηριότητας πάνω σε όλες τις κατηγορίες των βραβείων.
Η Τελετή Απονομής πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Ιουλίου και περισσότερα από 150 υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, εκπρόσωποι Φορέων, Πανεπιστημίων, Επαγγελματίες καθώς και εκπρόσωποι Τύπου, έδωσαν το “παρών”, επικροτώντας την καινοτομία και την ποιότητα των βραβευμένων υποψηφιοτήτων των εταιρειών-επιχειρήσεων. Επιχειρήσεις που έχουν να επιδείξουν καινοτόμες πρακτικές στους τομείς του τουρισμού, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων, των media, των digital media, της επικοινωνίας και της εκπαίδευσης.
Την εκδήλωση χαιρέτησαν η πρόεδρος του ΕΟΤ και της κριτικής επιτροπής των βραβείων, κα Άντζελα Γκερέκου, η Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Τουριστικής Πολιτικής του Υπουργείου Τουρισμού, κα Παναγιώτα Διονυσοπούλου και η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κα Βίκυ Χατζηβασιλείου.
Η Wellness Editor – Author, Co-Founder Wellness Project, BOUSSIAS events, κα Άννα Μαρία Παπίρη, ανοίγοντας την εκδήλωση τόνισε την ανάγκη για κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και την αναζήτηση νέων εμπειριών και προϊόντων. Επισήμανε ότι οι υπηρεσίες τουρισμού πρέπει να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της βιωσιμότητας και να επιδιώκουν στρατηγικές που μειώνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Άντζελα Γκερέκου: “Ο ΕΟΤ προχωρά σε ολικό ψηφιακό μετασχηματισμό”
Η πρόεδρος του ΕΟΤ και της κριτικής επιτροπής των βραβείων, κα Άντζελα Γκερέκου στον χαιρετισμό της μίλησε, μεταξύ άλλων, για το έργο και τους στόχους του ΕΟΤ καθώς και στις προκλήσεις της νέας εποχής. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στο “ολικό rebranding” της χώρας στον τουρισμό, καθώς η “Ελλάδα έχει καταφέρει κι έχει επιμηκύνει την τουριστική σεζόν και από προορισμός sea&sun, η χώρα ολοένα και περισσότερο αναδεικνύεται σε ιδανικό προορισμό 365 μέρες το χρόνο».
Η κα Γκερέκου τόνισε ότι στόχος της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού είναι πλέον “η ποιότητα έναντι της ποσότητας, η βιώσιμη ανάπτυξη, η προσβασιμότητα και βέβαια η ψηφιοποίηση όλου του ταξιδιωτικού οικοσυστήματος” και ανέφερε πως ο ΕΟΤ προχωρά σε ολικό ψηφιακό μετασχηματισμό, μέσω κονδυλίων του Ταμείου Ανάπτυξης και Ανθεκτικότητας.
Η πρόεδρος του ΕΟΤ σχολίασε, επίσης, πως το επικοινωνιακό περιβάλλον είναι πλέον πολυεπίπεδο, ιδιαίτερα σύνθετο και γι αυτό ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη, η εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα έχουν μπει για τα καλά στην επικοινωνία της τουριστικής βιομηχανίας.
Τα Travel Marketing Awards 24 πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα των: Υπουργείου Τουρισμού, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ).