Τι συνέβη όταν πριν από δέκα χρόνια, ένα επιτυχημένο στέλεχος του χρηματοοικονομικού κλάδου αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της αφήνοντας τον κόσμο των “λευκών γιακάδων” για να ακολουθήσει τη μεγάλη της αγάπη; “Γεννήθηκε” το Φ Bakery, μία επιτυχημένη αλυσίδα χειροποίητων αλμυρών και γλυκών γεύσεων που “απογειώνει” τους ουρανίσκους μας σε κάθε μπουκιά.
Η Φωτεινή Μαγγανά είναι μία δραστήρια γυναίκα με ανήσυχο πνεύμα, που δεν δίστασε να αφήσει μία επιτυχημένη καριέρα για να δημιουργήσει το δικό της success story. Οι πανεπιστημιακές της σπουδές στα οικονομικά, την οδήγησαν, αρχικά, στον κόσμο των χρηματοοικονομικών. Εργάστηκε σε χρηματιστηριακές εταιρείες, στον κλάδο των αμοιβαίων κεφαλαίων και συμμετείχε στο ΔΣ της εταιρείας Κοινωνία της Πληροφορίας, που διαχειρίστηκε κονδύλια του Γ ΚΠΣ, για έργα πληροφορικής στο δημόσιο τομέα. Αυτό, όμως, δεν ήταν αρκετό για τη Φωτεινή, που αναζητά συνεχώς νέες ιδέες και προκλήσεις. “Το 2010 σκέφτηκα ότι η κρίση γεννά ευκαιρίες και αποφάσισα να επιχειρήσω στον κλάδο της εστίασης, σκεπτόμενη ότι η αγορά τότε «ζητούσε» σπιτικά και ποιοτικά προϊόντα”, μας αναφέρει.
Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα. Αφού πειραματίστηκε για τέσσερα χρόνια, τελικά, το 2014, δημιουργεί το πρώτο κατάστημα Φ bakery στο Χαλάνδρι. Έκτοτε, η πολυτέλεια της απλότητας και η υψηλή ποιότητα της πρώτης ύλης, ενώνονται καθημερινά με απόλυτη ισορροπία σε κάθε χειροποίητη δημιουργία. Εξάλλου, το όνομά του προκύπτει από το χρυσό αριθμό “φ” που στα μαθηματικά χρησιμοποιείται για την απόδοση της αρμονίας.
“Επιτυχία για μένα είναι όταν ο ήδη ευχαριστημένος πελάτης, φέρνει ακόμη έναν και του συστήνει το μαγαζί και τα προϊόντα μου.”
Η διαφοροποίησή του Φ Bakery από το σύνολο των υπολοίπων του κλάδου, ως προς την παρεχόμενη ποιότητα και η συνεχής εκπαίδευση του καταναλωτή προς αυτήν την κατεύθυνση, ήταν οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετώπισε από την αρχή του εγχειρήματος.
Στα σχέδια της για το μέλλον ανήκουν η ανάπτυξη της ήδη υπάρχουσας χονδρικής πώλησης προϊόντων με την επωνυμία D for Delicacies, που αφορούν σε προϊόντα που παράγονται στο εργαστήριο της επιχείρησης, η εξέλιξη στον τομέα του catering service και η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων, πάντα
κάτω από το πρίσμα της άριστης ποιότητας και του σεβασμού στον καταναλωτή.